Automatische enquête

Het continu peilen van de klantmening moet zo makkelijk mogelijk zijn en u geen extra tijd kosten! Onze service automatische enquête is hier speciaal voor ontwikkeld.

De software is beschikbaar op ons platform en door een gestandaardiseerde koppeling worden de noodzakelijke gegevens uit uw basisadministratie verkregen.

Samen met u worden de enquêtevragen en antwoorden opgesteld en enkele parameters ingesteld. Dit kost u slechts zeer beperkt tijd!

De enquêtes worden zonder terugkerende dagelijkse handelingen volledig automatisch verstuurd. Via een dashboard monitort u de resultaten.

Wat levert het meten van de klantmening uw organisatie op?

Efficiëntere bedrijfsprocessen

  • De klantwaardering helpt u om uw bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever in te richten.
  • Hierdoor versterkt u het professionele imago van uw organisatie.
  • Door het meten van de klanttevredenheid voldoet u aan een eis van veel kwaliteitssystemen.

Verbetering medewerker tevredenheid

  • Met behulp van de resultaten van de klantpeiling versterkt u de persoonlijke ontwikkeling van uw medewerkers.
  • De medewerkertevredenheid verbetert.

Welke mogelijkheden krijgt uw organisatie?

“Houdt het simpel” en “betrouwbaar”. Dit zijn de uitgangspunten die wij hanteren bij het ontwikkelen van onze diensten. U kunt erop vertrouwen dat de enquêtes veilig en zonder problemen worden verstuurd. Belangrijke mogelijkheden van onze service zijn:

Multi-channel

U bepaalt hoe de enquête wordt verstuurd: via SMS en / of e-mail. Uw klant ontvangt een link waarmee een mobiele app wordt geopend en de enquête kan worden ingevuld!

Koppeling

Onze service heeft een koppeling met uw basisadministratie. De noodzakelijke gegevens halen wij automatisch uit uw systeem. U heeft er geen omkijken meer naar maar u houdt de regie.

100%-meting

Wij meten tot op order- en medewerker-niveau, direct na de dienstverlening en 100% van de uitgevoerde opdrachten.

Meertalig en afmelden

Veel klanten zijn de Nederlandse taal niet, of onvoldoende, machtig. De enquête kan daarom meertalig. Een klant kan zich afmelden als hij niet aan de kwaliteitsmeting wilt meedoen.

Terugbelverzoeken

U heeft inzicht in de terugbelverzoeken van klanten die vragen hebben of niet helemaal tevreden zijn over uw dienstverlening. U bent actief met after-sales bezig.

Rapportages

U heeft de beschikking over gebruiksvriendelijke rapportages. Er is gegevensuitwisseling mogelijk met een datawarehouse.

Dashboard

Via een app beschikt u over een dashboard waarmee u de resultaten monitort.

Beveiliging

Wij besteden veel aandacht aan beveiliging en privacy rondom onze dienstverlening. De verantwoordelijkheden leggen wij vast in een bewerkersovereenkomst.

Hoe neemt u onze service af?

Geen financiële investering

U doet geen financiële investering in software. Hierdoor loopt u geen risico. Wij berekenen geen kosten voor het realiseren van de koppeling, de implementatie of de ondersteuning.

Flexibel abonnement
U sluit met ons een flexibel abonnement af en u betaalt een maandelijks bedrag. Onze kosten zijn transparant, op basis van het gebruik en vooraf bij u bekend.

Vrijblijvend consult?

Neem dan contact met ons op