Groepsberichten
Het versturen van groepsberichten moet efficiënt plaatsvinden. U wilt namelijk een groep klanten snel kunnen informeren over een activiteit. Onze service groepsberichten is hier speciaal voor ontwikkeld.
U beschikt over een aantal klantspecifieke, voor-gedefinieerde, selectiemogelijkheden. Met deze selecties worden de noodzakelijke gegevens via een gestandaardiseerde koppeling uit uw basisadministratie verkregen.
De berichtteksten voert u eenvoudig in en het moment van versturen kunt u vooraf inplannen. Dit kost u slechts zeer beperkt tijd!
Waarvoor kunt u de groepsberichten gebruiken? Een paar voorbeelden:
Lift buitengebruik
Storing intercom
Schilderwerkzaamheden
Gaslekkage
Wat betekent het versturen van groepsberichten voor uw organisatie?
Versterking professionele imago
- U wilt dat uw organisatie een professionele uitstraling heeft.
- Door het versturen van groepsberichten laat u zien.
- U heeft aandacht voor-, en grip op-, de processen in uw organisatie.
Kostenvermindering
- Door het versturen van groepsberichten zijn uw klanten goed geïnformeerd.
- U voorkomt onnodige belasting (wacht- en reistijd, communicatie) van uw medewerkers en extra administratieve kosten.
- Door het tijdig en volledig informeren van uw klanten zijn uw medewerkers efficiënter inzetbaar.
Verbetering van de klanttevredenheid
- Uw klanten hebben recht op uw aandacht.
- Met het versturen van groepsberichten laat u dit zien.
- Voldoende aandacht uit zich in een betere waardering die uw klant voor uw organisatie heeft.
Welke mogelijkheden krijgt uw organisatie?
“Houdt het simpel” en “betrouwbaar”. Dit zijn uitgangspunten die wij hanteren bij het ontwikkelen van onze diensten. U kunt erop vertrouwen dat de groepsberichten veilig en zonder problemen worden verstuurd. Belangrijke mogelijkheden van onze service zijn: